joi, 1 octombrie 2015

noroc-diavol sau ce o fi. normalitate in haos

Acum se poate vorbi la nesfarsit, cert e ca degeaba bat campii. Sunt prins, sunt propriul prizonier in casa , oricum incerc sa scap nu se potriveste. Intrat in povestea asta de ceva timp realizez ca nu ma pot redresa decat daca ies si incerc sa revin la vechiul meu sistem de viata din urma cu vreo patru ani.Inca nu sunt lamurit daca e vorba de un blestem sau pur si simplu m-am dereglat de tot si oricum fac nu ies la liman.Pe de alta parte totul este constient, realizez ca ma afund si parca nimic nu mai este in avantajul meu, nu mai am acea sansa de a fi eliberat.Nu cu mult timp in urma la orice aveam o sansa, lucrurile se desfasurau arecum in avantajul meu si intotdeauna eram in marja de normalitate.De fapt este cumva evident ca orice normalitate sau anormalitate in vremurile noastre este direct proportionala cu banii pe care ii ai. Este simplu sa corectezi o anumita situatie neplacuta in care te gasesti la un moment dat cu ajutorul banilor. Ei, tot timpul cand am fost la greu aveam bani si era simplu, acum am doua banci la care dau bani pentru inca u am si nu vad ncio portita sa ies. Doamne ajuta




















Niciun comentariu: