miercuri, 17 februarie 2016

Minciuna justificata?

Poate exista minciuna justificata ? Care ar fi coordonatele si cum poate face un bine? In ultimul timp am tras si eu cateva minciuni pe care eu le cred justificate in conditiile in care persoana in cauza ma minte la greu pe mine. Eu in loc sa ies din rahat m-am bagat din nou tocmai pentru a profita si a ma razbuna bagand si eu ceva minciuni. Acum e clar ca vor iesi la iveala dar prea putin imi pasa.Adevarul e ca m-am coborat in cele mai mizerabile situatii si parca nu se mai termina dar e clar ca se termina de mult daca eu chiar actionam in consecinta. M-am complacut asa si iata ca tot in rahat sunt DAR PROMIT CA ASTAZI A FOST ULTIMA ZI IN CARE M-AM LASAT DUS DE VAL SI DE JAVRA ASTA.NU MAI VREAU NIMIC DE LA EA .DOAMNE AJUTA.










.

Niciun comentariu: