vineri, 25 noiembrie 2016

timpul 2

Afara e soare dar frig la greu.Astept lemnele ar se vede treaba ca idiotul care mi a spus sa astept ca a vorbit el a batut campii. Ei bine sa vad cum o rezolv ca am termiat lemnele .Asta deoarece astept de patru zile sa vina cu lemnele conform cu ceea ce spunea idiotul ala de Ghita.Daca o rezolvam normal fara sa am incredere in asta acum aveam lemnele acasa.Maine e sambata si nu stiu cum voi rezolva, sunt intr o situatie nasoala pentru ca m am increzut intr un idiot.In rest, ca de obicei la limita si am inceput sa ma satur.De acum sa dea dracu in toti.Prognoza spune ca se face mai frig, de fapt vine gerul dracilor iar eu sunt fara lemne.Nu stiu daca pot rezolva la timp mai ales ca nu am nici credit pe telefon sa pot incerca o rezolvare.Sincer m am saturat pana peste cap de situatiile astea la limita, ele fiind o urmare a modului de organizare a vietii mele din ultimii doi ani.Un lucru este clar, in momentul asta nu te mai poti baza pe nimeni , oricine ar fi, ruda , prieten etc. daca nu ii cointeresezi financiar nu te cunosc indiferent da natura relatiilor cu acestia.In consecinta trebuie sa devin si eu la fel si sa ii dau dracului pe toti.

Niciun comentariu: