miercuri, 14 iunie 2017

contrasens...

Ma simt asa mai ciudat, adormit intr o seventa atemporala din care mi e greu sa ma extrag.Sunt in situatia asta de ceva timp, s au terminat experimentele, am concluziile care imi arata ce idiot pot fi  chiar daca inconstient asta iti doresti.Sunt incurcat in propriile ite , este usor de iesit dar oricata vointa am avut nu am reusit.Te gandesti ca ai nevoie de o lovitura in cap dar cred ca pot si fara, nu se merita, viata nu presupune sa fii bun si intelegator ci sa fii doar constient de echilibrul necesar. De multe ori te intrebi de ce unii  oamenii prospera si ajung la un nivel superior cu toate ca nu au nimic in plus. Pai si oamenii sunt guvernati pana la urma de spiritul junglei, ce ai este numai al tau. Nu vei gasi niciodata vreun dram de recunostiinta sau apreciere pentru gesturile tale .In situatia data m am atasat de papusa gonflabila, aflata in serviciul \\ public \\ pe care in timp am vrut sa o indepartez de zona asta , dar e ca si cum ai vrea sa indepartezi mustele de miere.Unde mai pui ca am parte numai de nervi si probleme financiare deoarece orice am zice totul este pe bani, asa cum dealtfel functioneaza lumea dintotdeauna.De aici greutatile cu care ma confrunt luna de luna, echilibrul va fi greu de readus in viata mea. Acum am o noua ocazie-cum am mai avut destule- sa rup coada pisicii. Sa ma ajute cel de sus.Am zis.


















Niciun comentariu: