luni, 3 iulie 2017

Dezamagire crunta.

Sambata am fost cu doctorul Costas la un spital din Suceava. Am facut investigatii , insa dracie, au zis ca nu am apenticita. Au fost vreo trei zile in care mi au disparut simptomele de parca stiau ca merg la spital.Am fost bucuros, m am distrat chiar prin Suceava, trezindumumi se parca speranta Ei bine totul a durat pana astazi cand simptomele au aparut din nou punandu mi iar si iar intrebarea \\ ce o sa fac? \\Ar trebui sa rezist doua saptamani si jumatate , pana la pensie, chestie complicata. Ce e si cu spitalele astea, nu poti avea incredere chiar daca este spital judetean.Dupa ziua de astazi sunt convins ca cel mai probabil am apenticita si va trebui sa merg la operatie.Luna asta aveam in plan sa mi platesc lemnele, doar ca nu o sa pot nici acum deoarece voi merge la spital.Problema se pune sa rezist pana atunci, nu stiu.Ce necaz a putut sa dea peste mine , si cat de neplacut ma simt.Ce se intampla cu mine Doamne?





Niciun comentariu: