joi, 19 aprilie 2018

Aiurea

Continui sa spun ca sunt prins intr un cerc nebun din care nu ar fi mare lucru sa ies. Problema este ca mi e foarte greu sa las balta o situatie complicata. Oricum, sunt pe traiectorie buna, mai incet , insa voi adapta cel putin lucrurile mai spre realitate deoarece in ecuatia asta eu in mod voluntar m am lasat cumva in plan secund. Asta a facut ca problemele mele sa se acutizeze ajungand in situatia ca nu stiu ce sa fac , cum sa o scot la liman. Adevarul este ca aceasta expeienta m a dus la sapa de lemn. Exemplul cel mai bun sunt bancile si conturile  pe care le platesc in fiecare luna, de la banci nu m am ales niciodata cu mare lucru, banii s au dus unde s au dus.In conseciinta, astept sa vad ce, cum ,mai ales  care va fi viitorul, ce dumnezeu va aduce.

Niciun comentariu: