vineri, 23 octombrie 2020

frica

 Cand simt ca ceva nu este in regula, ma refugiez pe blog petru a spune -de regula pentru mine- necazul sau pericolul care ma poate paste.Acum este evident ca prima problema este pandemia de covid , o boala intinsa in toata lumea si care face zilnic alte si alta victime, ajunsa la 4000 de cazuri testate pozitiv pe zi , si suta de morti pe zi.Situatia este halucinanta , frica celor mai in varsta cum sunt si eu atinge cote neintalnite pana acum in aceasta viata. Ei bine, in acest context , faptul ca nu ma simt prea bine cu simptome care imi dau de gandit , ma ingrozeste.Uneori , probabil nu boala in sine -care e foarte grava--te ingrijoreaza mai mult , ci perspectiva de a merge la spital in conditiile astea de acum.Eu care nu pot merge pe picioare , am o problema cu atat mai mare din acest punct de vedere. Am starea asta deoarece acum cateva zile a fost la mine o tigancusa cu un copil pentru pomene .Ei bine , i am dat cate ceva dar a stat pe un scaun care era undeva la jumate de metru de mine.Asta imi tot aduce in minte intrebarea daca nu cumva avea virusul, astia sunt asimptomatici , fiind de 20 de ani. Ei bine toate astea pentru ca simt ceva neconform de vreo doua zile , cum ar fi cate un frison de mica intensitate, uneori un pic de ameteala , uneori mi se pare ca am un pic de temperatura chiar si probleme la stomac . Toate astea pe un fond de stare neplacuta, cand parca ceva nu e in regula si nu ma simt tocmai bine. Pana la situatia cu tiganca asta , oricine a venit la mine a stat la distanta , dar asta a venit mai aproape ca i am dat niste bani. Te gandesti la orice acum cand simti ca ceva nu e in regula. Adevarul e ca doar Dumnezeu te mai scapa.

Niciun comentariu: