miercuri, 2 februarie 2022

frunza in vant

 Ieri parca imi era mai bine , insa astazi ma simt foarte rau.Este tot mai evident de la zi la zi ca starea proasta in care ma aflu este in evolutie iar nu mai am nici un fel de control, cum credeam ca am pana acum vreo doua saptamani.Dintr o data s a dat totul peste cap , tensiunea atinge valori ce nu le aveam inainte , 13 si 14 ,valori care la diagnosticul meu nu sunt bune deloc.Eu trebuie sa am tensiunea 11, 12 , deoarece asa ma incadrez in normal.Fara valori de astea intru in zona de risc , iar cum ma simt acum , tahui de cap , cu anumite simtome si prin mana stanga imi dau doarfiori de frica si deznadejde.Sunt constient ca sunt in buza prapastiei iar un mic vant ma va arunca in hau.Lupta asta continua cu problemele de sanatate de atat amar de ani incepe sa mi bage in constiinta daca nu cumva degeaba ma mai zbat.Asta e viata mea in ultimii doi ani.

Niciun comentariu: