vineri, 24 februarie 2023

prins

De ani de zile , 33 la numar , sunt prins in cercul nefast al problemelor de sanatate trebuind ca zi de zi in aceasta perioada sa incerc sa trec mai departe in conditiile impuse de problemele de sanatate. La inceput cu greu am acceptat situatia si am incercat sa balansez intre impacare si disperare. O lunga perioada de timp , acest procedeu a dat oarecum rezultate insa pe parcurs s au adaugat noi si noi probleme de sanatate destul de grave. Cotitura spre disperare s a produs in urma cu trei ani cand la vechile probleme s a adaugat problemele de la inima cu tensiunea arteriala si celelalte.Medicamentul pentru tensiune arteriala mi a afectat circulatia la mana destul de deficitara , aflata in pericol evident de noi complicatii.Lupta asta dintr o extrema in alta cu bolile ce se acutizeaza continu incepe sa ma secatuiasca de puteri atat fizice cat si psihice.Si din starea asta continua de stres apar afectiuni sau se acutizeaza altele si parca cercul vicios si a pus in gand sa ma doboare cu toata opozitia mea.I situatii de astea interminabile o poti lua razna si sa cauti o rezolvare barbateasca doar ca nu am curajul necesar , cel putin nu acum.Oricat de greu ar fi , parca tot mai vrei sa te trezesti dimineata si sa incerci sa mergi mai departe . Acum se acutizeaza iar problema la mana , simptomele sunt tot mai intense incat greul vine cum spuneam ca lupti intr o directie si esti lovit simultan si din alta directie. De ce scriu aici toate astea chiar nu stiu dar probabil pentru ca nu am o persoana careia sa i pot spune framantarile mele , prefer sa pozez surazator deoarece cine sau cui ii pasa?
 

Niciun comentariu: