miercuri, 22 martie 2023

Dependenta...


 Nu este o dependenta de cine stie ce nebunie , este dependenta de o pastila de tensiune fara de care probabil nu as putea trai. Astazi am fost putin tensionat deoarece a venit notarita si a facut ce mai trebuia la actele de proprietate plus am mancat 4 parjoale destul de mici trimise de cineva --pe care initial nu am vrut sa le mananc --iar la ora 15 aveam tensiunea 13 , cand in mod normal trebuia sa fie 11.De aici se vede cat de mare este problema mea cu tensiunea daca un pic de stre si niste parjoala cat nucile mi a dus tensiunea la 13.Bineanteles ca am luat masuri de corectare si am mai luat o pastila pe langa cea de dimineata.Peste doua ore iau din nou tensiunea si vad atunci , chestia e ca parjoalele alea erau sarate ocna , nu trebuia sa le mananc , eu nu pun sare in mancare deloc, incercand sa fie bine. Este dur de tot sa constati iar si iar ca eu depind in toate de o pastila de tensiune.Vai si amar de steaua mea. Oricum de dimineata am avut o intamplare care a fost ca o premonitie si anume cand am luat pastila de tensiune dimineata la sase  , o pastila a cazut din tub si am cautat o punando apoi intr o hartie , luand alta sigur. Ei bine toate asta insemna ca in cursul zilei voi avea nevoie si de a doua pastila.Poti spune ca nu crezi in entitati supranaturale dar de multe ori o asemenea entitate o simt in lucrurile pe care le zic , le fac etc.Sper ca intr o zi sa mi spuna numerele la loto daca tot este entitatea mea. Am zis.

Niciun comentariu: