marți, 12 mai 2015

Dezorientat.

Astazi sunt cu amigdalite umflate, nu pot inghiti , ma simt ca naiba de pe timpul noptii.Vasile spunea ca suna dar se vede treaba ca se face ca ploua. Asta pentru ca ieri nu a dat nici un semn de viata .E mare perioada asta de cand ma simt prost, toate imi merg prost , practic e o situatie pe care uneori o asociez cu un vis urat care nu se mai termina.Nu stiu ce se intapla dar in ultimul timp zilnic am momente cand parca imi cade tavanul in cap, parca am aterizat in mijlocul unui rahat si nu mai reusesc sa ma curat sa ma indepartez de zona aia care ma invaluie de la zi la zi parca tot mai mult.Am vorbit la telefon cu vasile , spune ca nu a rezovat cu banii , ramane pentru dupa masa 16 , 17. Cumva noi ne asemanam. De vreo patru ani -mai mult- el e bagat in alcool pana la gat. Tot de patru ani eu imi dau banii la femei si eu si el parca suntem innebuniti, nu ne putem reveni. Intotdeauna pentru a iesi dintr-o gaura de asta trebuie sa se intample ceva, o lovitura barosana. Mie mi s-a intamplat , incerc sa ies din zona asta de mizerie si dezonoare in care am intrat doar ca pentru asta trebuie timp. Unde mai pui ca acum a intervenit si imprumutul lui dorel -cat de idiot am putut fi!--chestie care imi subtiaza si mai mult banii deoarece trebuie sa platesc si banca lui.
















Niciun comentariu: