miercuri, 20 mai 2015

Probleme iar si iar

Cumva , vechea mea problema la mana pare sa revina, chiar daca m-as fi gandit ca daca tot am renuntat la tigari sa fie mai bine. Imi vine sa cred ca nessurile baute dimineata faceau bine la circulatia de la mana.Se vede treaba ca oricum o intorc apare o alta problema ce poate fi mai veche sau mai recenta.Eu sunt un caz tipic de persoana care nu mi-am cautat de treaba si mi-am facut singur o gramada de probleme si reducandu-mi posibilitatile de a avea grija de problemele mele. In ultimii doi ani le-am ignorat sau le-am tot amanat pana ce iata m-au ajuns din urma.Si la fel dedezagreabil e faptul ca eu care aveam tot ce imi trebuie pentru orice situatie am ajuns in situatia ca nu mai stiu pe unde sa scot camasa.Daca o sa imi mentin hotararea asta in doua luni sunt pe linia de plutire , problema e daca o sa am timpul necesar cu mana.Poate ca in viata mea era nevoie si de un astfel de episod dar spre deosebire de altii nu am putut sa fac fata la ambele probleme.Trebuie sa recunosc ca am vrut toate astea , cu toate ca acum punand totul in cheie logica realizez ca de fapt totul a fost o greseala.Am intrat intr-un cerc vicios din care parca nu mai pot iesi. Pregnant, aceasta situatie este evidenta de doi ani , de atunci nu mai pot controla decalajul dintre venituri si cheltueli.Poate cea mai neplacuta situatie este ca in timpul asta am devenit cumva milog ,cand continuu iti trebuie cava ce nu ai si trebuie sa vezi cum rezolvi. O spun  iar si iar ca a-mi rezolv problemele ar trebui sa castig la loto. In ziua urmatoare as pleca de pe aici si nu m-as mai intoarce niciodata. Am asa o ura fata de locurile astea incat am senzatia ca daca as putea pleca de aici undeva unde sa am evident alta casa mi-ar trece toate bolile si probemele instantaneu.Acum este clar ca sunt la mana sortii deoarece nu pot face nimic.















Niciun comentariu: