vineri, 5 august 2016

Anii si sanatatea

Constat tot mai intens ca trecerea anilor ma afecteaza din punc de vedere al sanatatii. E complicat, am o problema la spate care imi da mari batai de cap, la bazin iar am o problema ceea ce face sa stau ceva mai greu pe internet.Trec eu peste ele dar observ ca de la an la an durerile sunt tot mai complicate.Solutia ar fi sa fiu mai preocupat de problemele mele de sanatate decat de alte chestii. Deocamdata nu reusesc chiar daca fac pasi in acest sens, in timp insa sper sa ma preocup mai mut de sanatatea mea.Afara este cand torid intre 30 si 40 de grade, cand rece cu sau fara ploaie.In rest am o serie de probleme care va mai dura pana spre sfarsitul anului odata cu terminarea achitarii imprumutului meu la banca.



























Niciun comentariu: