marți, 6 septembrie 2016

Nerabdare

Ma gandeam de cand sunt eu in situatia asta de rahat. Fara sa imi dau seama , a inceput acum vreo cinci ani jumate dar abia acum de un an jumate simt ca sunt pe gard. Daca mai pui lunile pana la sfarsitul anului , rezulta ca am doi ani de chin de rahat de prostie si suferinta de rusine si evident lipsuri.Ce a generat tot rahatul asta? O asociere facuta fara minte-dureaza si acum dar incet se sparge- m am bucurat de ceea e nu prea avusesem , fara sa stiu cat si pana cand.Ei bine acum imi pare rau , cu atat mai mult cu cat eu  m am atasat de aceasta persoana insa e mincinoasa prefacuta si curva curvelor.Asta pentru ca se freaca cu toata familia-iti vine sa crezi?-Probabil trebuia sa am in viata si o astfel de experienta .Oare este bine sa fii corect sa ajuti o persoana dar sa ai si anumite asteptari de la aceasta?Oricum ar fi , forma  acesta de relatie nu mai este posibil , nu mai vreau chiar daca nu imi vine bine deoarece stiu ca acum ii e cel mai greu, dar si mie mi e  foarte greu si nici ca ii pasa.Numai de bine.

Niciun comentariu: