miercuri, 28 septembrie 2016

Stres si tensiune

Este foarte neplacut cand astepti de undeva ceva pentru a iesi dintr o problema.Se vede treaba ca atunci cand te astepti -ai o promisiune-lucrurile merg diferit, te tin intr o stare de stres continuu , practic nu poti face nimic altceva deoarece la fundul tau este scadenta .Acum si mai neplacut este cand astepti degeaba chiar daca ai o promisiune. Astazi este cumva ziua dracilor , trebuie sa platesc factura si nu stiu ce voi face deoarece nu am nici un fel de semnal.Ei bine, cam in felul acesta traiesc de doi ani, nu am avut nici o luna linistita din diverse motive, financiare evident.Ma simt de parca sunt in groapa asta de cand lumea si chiar daca practic mai am doua luni de platit la banca , mi se pare asa departe acel moment incat parca este greu de atins.Asta si pentru faptul ca in fiecare luna a trebuit sa rezolv anumite probleme iar celelalte ramaneau la limita pentru urmatoarea luna.Mai am treaba prin casa, pe afara dar nu am chef sa ma apuc de nimic , nu pot cand stiu ca am o problema cat casa si acusi vine ala dupa bani iar eu nu stiu ce sa ii spun.Bineanteles, initial eu am sperat ca la data asta problema este deja rezolvata doar ca nu am primit inca acel telefon salvator.











Niciun comentariu: