duminică, 20 mai 2018

necunoscut prin lume

Am o stare destul de proasta, si psihologic vorbind.Uneori am impresia ca sunt intr un tunel aflat si acesta intr o miscare haotica , o descurajare a tot si toate cand vad ca nimic nu merge cum trebuie iar scadenta m a ajuns.Simt si un fel presiune a inutilitatii in care traiesc , a imposibilitatii de a evada din pozitia asta de\ rahat cu ochi \ , de a putea sa mi fac viata mai suportabila , mai placuta si lipsita de presiunea aia stresanta ca tot timpul ai de rezolvat o problema complicata ce tine de regula de lipsa unor bani necesari, exact ca in situatia de fata. O voce interioara de a mea ar putea sa mi spuna ca suta la suta vina este a mea pentru situatiile critice in care ma gasesc de ceva timp. Asa o fi , dar nu am vrut decat sa simt si eu altfel gustul vietii care poate in regim normal mi ar fi fost interzis.Sper ca sa rezist clatinarilor fizice si morale , mai ales ca de fapt totul depinde de niste amarati de bani--o suma marisoara--, altfel nu mai stiu ce sa fac.Eu m am remontat singur si intotdeauna am sperat ca va veni momentul in care sa am si eu ceva de spus in aceasta viata, despre viata si de tot ce ne inconjoara. Anii au trecut iute, eu fiind doar un \\ necunoscut prin lume\\ , neputand sa fortez barierele nici cu mintea nici cu alte calitati.Din nou asteptare...

Niciun comentariu: