joi, 31 mai 2018

realitati

Eu sunt prins intr e doua realitati , ambele dependente de bani. Cum spuneam , din nou simptomele de la mana se accentuiaza, incep sa semene cu cele de acum multi ani cand a trebuit sa merg la operatie.Atunci era alt context medical, spitalele erau spitale, doctorii isi faceau treaba fara sa conditioneze cu \\plata\\ unor sume de bani cum este acum.Astfel, pentru a merge acum la spital pentru acelasi  tip de operatie este nevoie de 5000de lei cel putin plus inca 1000 pentru drum . Nu cred ca in viitorul apropiat pot face rost de atatia bani.Nu stiu ce am sa fac, este expresia care ma scoate cel mai mult din sarite deoarece in ultimii ani de multe ori am fost pus fata in fata cu o astfel de realitate ,un motiv si acesta pentru ca inca mai am un an de platit la banca. Din motive combinate am renuntat la tigari si cafea, pot spune acum asta fara nici o retinere, acum cred ca voi fi nevoit sa renunt si la altceva ,sa las viata sa faca asa cum trebuie. Problema este ca in contextul actual nu mai pot \\sustine\\ efortul respectiv. Gandind realist, nu ar fi trebuit sa fiu confruntat cu situatii de astea penibile , dar pentru asta ar fi fost necesar sa nu ma implic in caruselul asta amoros, -mai ales ca are mai multe personaje - . Am zis.

Niciun comentariu: