sâmbătă, 14 martie 2020

ce voi face?

Am inceput anul cu o gramada de probleme.Se poate ca anul acesta sa fie de rau augur daca nu chiar nefast.Evident problema mea principala o reprezinta simptomele tot mai intense de la mana .Degetele ma dor oarecum cand le misc , asta e rezultanta unei circulatii tot mai deficitare la mana ,sangele intampina blocaje serioase pe artera ,iar eu nu stiu ce voi face , ce ma asteapta in viitor vizavi de aceasta afectiune la mana ,ce mi se poate intampla .Orice scenariu are doar componente ce imi ridica parul de frica chiar, pentru ca ce voi face intr o situatie de mare greutate.Eu ma descurc singur ,imi fac totul singur , dar daca se intampla ceva , ce voi face? In momentul acesta tara este aproape blocata de Corona virus, ce face ravagii in Europa si nu numai ,in Romania deasemeni.Spitalele sunt oarecum blocate de masuri de preventie ,orice deplasare implica un risc pe care trebuie sa ti l asumi ,deoarece nu stii cand sau cum poti contacta acest virus.Nu mi am imaginat ca in acest secol , cu atata stiinta si remedii medicale se poate ajunge ca un virus gripal sa ingenuncheze o lume intreaga . Se moare pe capete , de ordinul miilor in China , Italia are deasemeni o gramada de morti , nimeni nu stie ce va fi in continuare .Oamenii pot inventa tot felul de dracii ,insa nu pot descoperi un remediu pentru un virus gripal format Dumnezeu stie cum.In Romania sunt peste 50 de morti .o gramada de oameni in carantina sau blocati la domiciliu, iar virusul se imprastie parca cu tot mai mare viteza deoarece sunt multi romani din alte tari care vin in tara de frica virusului ,aducand de fapt o masa tot mai mare de infectati care mareste continu aria de raspandire a bolii.In conditiile astea ce fac eu cu problema mea la mana ? Este posibil sa nu te primeasca la spital ,mai ales ca mergi in alt capat al tarii, tocmai din motive de securitate medicala.Complicat.

Niciun comentariu: