luni, 16 martie 2020

sub amenintarea pericolului

Partea mai complicata este ca acum cand virusul asta paralizeaza cumva tara ,cand spitalele dincolo de dezinfectii sunt preocupate de propria siguranta in situatia in care trebuie tratati cei infestati cu corona virus , nu ma mai baga nimeni in seama . Ce fac daca trebuie sa merg la spital mai repede decat imi imaginez eu?Mai intai probabil te amana iar eu voi fi la mana sortii, a intamplarii sau a norocului.Aici nu cred ca as fi vrut sa ajung.Nici in cel mai negru scenariu nu puteam prevedea aceasta lovitura pentru omenire in general si pentru mine deasemeni o lovitura dincolo de virus .Asta pentru ca problema mea de sanatate de la mana, desi este o afectiune grava ,nu va putea fi luata in considerare acum , si nu va fi luata in considerare pana nu se stabilizeaza tara cu virusul asta.Ei bine ce voi face eu nu stiu.Asa cum nu stiu cat voi putea astepta,cat voi rezista din momentul in care ma vor lua durerile la mana.In momentele astea se fac treizeci de ani de cand am fost la operatie la mana ,la spitalul Parhon din Iasi.Doctorul Dorneanu m a operat ,a trecut mult timp de atunci ,insa inca nu sunt convins daca nu trebuia si o a doua operatie pentru a curata mai bine artera.Din pacare la vreo trei ani dupa ca m a operat ,doctorul a decedat ramanand cu situatia la mana nefinalizata.Acum imi revin simptomele de atunci si ma cutremur la ce va fi , la ce se va intampla.Adevarul este ca sunt intr un mare pericol, insasi modul meu de viata fiind amenintat.

Niciun comentariu: