duminică, 5 aprilie 2020

am zis

Cum ma simt eu, este singura data cand chiar nu stiu. Dincolo de simptomle mele de circulatie de la mana , intervin fel de fel de simptome pe care in situatia actuala de Corona virus ,le interpretezi cu spaima in conditiile in care la mine vin in fiecare zi doua trei persoane.Sunt aceleasi dar acestea circula peste tot si nu stiu ce imi pot baga in casa, vizavi de virus,.Cum spuneam, nu credeam ca ceea ce am citit prin carti de a lungul timpului , cand fel de fel de virusi , bacterii etc. au facut lumea praf ,omorand milioane de oameni se poate intampla in secolul 21.In aceste conditii de civilizatie si stiinta medicala , oamenii sunt neputinciosi deoarece va dura mult pana oamenii de stiinta vor veni cu leacurile necesare.Eu stau in casa dar probabil prin cei ce vin la mine, vine chiar si un doctor , sunt la fel de expus.As spune chiar ca nu aveam eu destule necazuri , trebuie sa ma mai ingrijorez de unul ,acum cand spitalele nu mai sunt spitale, sunt doar centre de tratare pentru corona virus.Lumea nu va mai fi la fel niciodata, se va duce totul de rapa si va fi vai si amar de oamenii cu risc medical , asa cum sunt eu.Nu se mai spune nimic de oamenii care sufera de o gramada de boli cronice , acestia sunt probabil lasati la mana norocului si a sortii.Fara discutie tara este in haos-ca toata lumea dealtfel-un timp mai functioneaza in virtutea enertiei ,cu resurse care mai sunt sau care mai pot fi importate inca , dar daca nu ai guvern responsabil , nu ai oameni dedicati , se va ajunge la o mare problema , medicala ,alimentara si de siguranta.Ne amagim cu televizor cu internet si cu acea speranta idioata ca poate scapi, dar cine poate sti.Bunicul meu , spunea acum multi ani, ,, ba copii va fi vai de voi,, Dumnezeu va pedepsi lumea asta .In alta ordine de idei ,cred ca lumea se scufunda singura din lacomie si ignoranta ,distrugand prin poluare si infectare aceasta planeta.Suntem deja mult prea multi, nu mai sunt resurse pentru toti ,iar cu timpul se va separa lumea in cei care vor fi protejati si restul care trebuie sa dispara.Am zis

Niciun comentariu: