sâmbătă, 18 aprilie 2020

doar Dumnezeu....

Si uite asa ,am fel de fel de simptome, cel mai mult acum pare un fel de buimaceala ,o stare care imi indica ca nu sunt in apele mele, intr un cuvant totul imi da de gandit si ma ingrijoreaza.Altfel spus am o stare generala proasta care nu ma lasa nici sa dorm noaptea.Problema este ca starea asta o am de vreo doua saptamani si sunt la pamant cu moralul.Am avut in timp fel de fel de probleme care imi pareau groaznice, ei bine fata de situatia actuala acele probleme care aveau gravitatea lor mi se par acum nesemnificative.Sunt ca frunza batuta de vant , incerc sa ma tin de ceva doar ca nu reusesc.Adevarul este ca neavand niciun reper de siguranta , te macina o stare de incertitudine, interpretezi orice simptom si intra frica in oase.Ei bine in momentele astea omul se intoarce la Dumnezeu realizand ca e ultima speranta.

Niciun comentariu: