duminică, 20 septembrie 2020

frica continua

 Mi se pare ceva in neregula deoarece am parca niste simptome ciudate. A revenit parca un fel de ameteala , stomacul cu ceva simptome pe care le credeam oarecum trecute-de asta mai iau pastile de stomac- si in general ceva neclar care de vreo zi am simtit ca parca ceva vechi mai revine sau cine stie. Nu fac nimic neconform , tin regim in continuare iau pastile si ulei de in de o perioada buna de timp . Ceea ce am gresit a fost ca am primit copilul ala la mine si am facut teme cu el, stand evident unul langa celalalt.Adevarul este ca un timp am uitat parca de realitatea in care ma gasesc chiar daca eu cred ca am respectat ceea ce trebuia. Spaima vine de la sagetile pe care la simt prin cap si nu stiu cum sa interpretez.De acum , se va trai cu frica , mai ales persoanele care au o anumita varsta si chiar anumite boli asociate, niciodata nu stii starea reala de sanatate pe care o ai.

Niciun comentariu: