sâmbătă, 19 septembrie 2020

necazuri -ca de obicei.

 Traiesc intr o mare de probleme , fiecare ma ameninta prin specificul ei. Intai amenintarea de corona virus , unde eu pana acum am primit in casa doar copilul si i am facut teme de trei ori. Este clar ca nu se mai intampla , si pana acum am acceptat doar ca mi e mila de copil , nu poate invata mai nimic.Apoi problema de la mana unde am simptome tot mai evidente deoarece de cinci luni nu mai iau medicamente de circulatie din cauza stomacului.Si orice alta problema de sanatate care poate aparea dar nu ai unde sa mergi deoarece spitalele sunt toate pe pandemie , apoi ti e frica sa mergi deoarece te poti infecta cu corona virus.Tara e o harababura , lumea e o harababura, te uiti in jur si nu iti vine sa crezi ce a ajuns lumea.Consider ca lumea in ignoranta ei , a facut primul pas spre autodistrugere , Dumnezeu chiar nu mai rabda gunoaiele astea.Am zis.

Niciun comentariu: