joi, 31 decembrie 2020

ajun de an nou

 Peste cateva ore ,va fi un nou an , o noua perspectiva ,dar aceleasi dureri , necazuri si spaime. Nimic nu este mai important decat starea de sanatate.Eu ma zbat de  de treizeci de ani , cu toate ca daca privesc cu atentie ,fac lucrul asta de la inceputul vietii deoarece asta a fost destinul meu.Acum este cu atat mai greu cu cat este aproape imposibil sa ajung la un spital de chirurgie vasculara ca lumea  In actuala pendemie , te duci la spital pentru o boala dar nu stii de care mori.Sunt in varsta , au trecut anii dar eu acum in ajun de anul nou nu am decat intrebari si spaime.Cand esti mai tanar , tupeul dat de o incredere tembela te ajuta sa speri , dar pe mine ce ma mai poate ajuta? Cand mana ma inteapa si imi amorteste , de unde sa mai iau perspective? Poate ca Dumnezeu te ajuta un timp sa mentii linia de plutire , insa poate s a saturat de neputinta si nehotararea mea .O sa mai continui maine . Dumnezeu cu mila.

Niciun comentariu: