duminică, 3 ianuarie 2021

mana si problemele ei

 De fiecare data imi propun sa scriu despre multe lucruri , insa imi pierd avantul deoarece dincolo de alte pericole care ma pandesc , simptomele de la mana imi spun ca se apropie momente foarte grele pentru mine.Am dureri , amorteli ale mainii , toate parca incadreaza un preludiu la ce va fi sa vina, vizavi de mana.Medicamente de circulatie nu pot sa iau , nici usturoi sa mai manac , factori care cresc riscul pentru mana mea.Problema de la stomac m a privat de aceste doua elemente , esentiale pentru circulatia la mana, nu le mai folosesc de opt luni .Nu stiu cum ar fi mai bine, insa  pastile pentru circulatie , care sunt anticoagulante imi pot agrava problema de la stomac. As vrea sa scriu dspre multe lucruri dar imi lipseste motivatia , presiunea problemelor de sanatate in contextul pandemic actual , imi da doar frisoane si frica. Nu stiu daca am scris vreodata manat de vreo bucurie .Tot ce scriu , e doar un strigat in neant .......


Niciun comentariu: