marți, 12 ianuarie 2021

tigarile

 La anumite perioade de timp incerc sa renunt la tigari.Parca e un drac bagat undeva si care iti spune sa cumperi tigari. Mi au facut mult rau afurisitele astea si chiar daca nu fumez asa multe pe zi , in jur de sase , simt ca daca nu as mai fi fumat in ultimii douazeci de ani ,poate as fi fost mai bine si cu mana, cine stie.Un lucru este clar nu reusesc sa evit tigarile perioade mai lungi de timp.Pe de alta parte , mi am format si eu un tabiet care mi a intrat in obisnuinta , dimineata sa beau un capucino si doua tigari.Uneori imi trece prin cap ca daca nu le fac astea , pot dormi pana la amiaza, sau cel putin sa stau in pat.Sunt cumva in plus si minus cand incerc sa mi scuz parca tarasenia asta . Altfel spus , incerci sa te faci ca nu stii raul pe care ti l faci singur cu tigarile.Imi stabilisem pe zi trei patru tigari , doar ca numarul a tot crescut si te intrebi ce faci, de ce nu poti sa pastrezi numarul patru. Este si asta o parte din realitatile vietii cu care nu ne mandrim dar nu ne putem debarasa decat in stare de panica medicala.

Niciun comentariu: