luni, 4 ianuarie 2021

inima inima

 Tocmai ce stabileam problema mea de la mana , astazi constat ca banuiala mea ca si la inima am ceva se adevereste.Am anumite dureri in umarul stang ,chiar si ceva mai jos. Deasemeni un fl de durere de cap sau ameteala ,chiar si un pic de greata.Simptome pe care le am mai avut eu acum patru cinci luni. Acum starea asta coencide cu faptul ca am termint uleiul de in , care cred ca in contextul actual este foarte important pentru inima.Rezulta ca doctorul de la Radauti care mi a dat tratament pentru inima a avut dreptate , doar  ca dr. Costas a spus sa nu iau medicamentele alea de inima.Dificil este ca mai dureaza pana pot cumpara ulei de in de pe internet , fac comanda si mai dureaza trei patru zile.E clar ca necazul asta cu inima este cel mai rau lucru care mi se poate intampla din punct de vedere al sanatatii.Probabil ca nu am realizat dar abia acum sunt intr o mare problema.

Niciun comentariu: