luni, 11 ianuarie 2021

Ce voi face?

 Astat de multe lucruri as vrea sa scriu doar ca de fiecare data imi pierd cheful tocmai pentru ca problemele mele sunt eterne , pachetul de boli care ma tine in sah nu ma lasa deloc si zilnic  constat ca sunt la risc si cu mana si cu stomacul si cine mai stie. La mana simptomele se acutizeaza de la zi la zi , ma ingrozesc gandind la ce va fi atat prin faptul ca nu am bani pentru un spital de chirurgie vasculara, insa si faptul ca pentru stomac iau de atat timp pastile dar tot am probleme.Mi am pierdut motivatia si pentru activitatile curente, nu am chef sa fac mai nimic, si mancare fac rar , ma limitez la chestii din frigider , cum ar fi sunca presata si smantana. In conditiile astea de stres mi e greu sa ma apuc sa gatesc cum faceam pana mai deunazi . Viata mea este destul de complicata din cauza multor probleme cu care ma confrunt , probleme vechi si noi ce ma tin la limita unor situatii grave , de care probabil nu voi scapa. Ei bine , ce voi face eu cand problemele vor fi tot mai acute sa nu zic grave? 

Niciun comentariu: