joi, 21 ianuarie 2021

ischemie

 As scrie despre lucruri placute deoarece se mai intampla si din astea , dar problemele de sanatate te apasa tot mai mult , devii nesigur , speriat si nu stii ce sa mai faci. Cumva am noua zile de cand nu fumez si cred ca nu o sa mai am curaj sa fumez din nou. Chestia e fortata deoarece la mana am simptome tot mai grave , raportandu ma la simptomele de acum 31 de ani cand am mers la operatie.Mai clar este ca in anumite pozitii mana da sa amorteasca , la nivelul degetelor se instaleaza ischemia , producand sageti si durere la nivelul palmei. La doctorul de familie nu am ce sa i spun despre asta acum deoarece trebuie mai intai sa am o suma de bani pentru un eventual spital de chirurgie vasculara.Dupa atat amar de ani de la operatie , mana imi spune trebuie sa ma pregatesc poate de ce e mai rau. Daca as avea bani ar fi un lucru bun sa incerc la o clinica acum, cine stie cum va evolua boala si nici nu stiu ce voi face.

Niciun comentariu: