luni, 22 noiembrie 2021

ce voi ajunge?


 Asta noapte am avut un pachet de vise care dincolo de orice -nu cred neaparat in vise- ar putea sa reprezinte tensiunea si ingrijorarea care de ceva timp ma bantuie, chiar daca nu tip si nu imi smulg hainele de pe mine.Din toata aceasta situatie urasc sa ma gandesc la fel de fel de ipostaze cu mine in prin plan , in imposibilitatea de ami face eu treburile , de a astepta mila sau sfarsitul chinurilor de la unul sau altul , sa depinzi practic de ei , iar acestia sa ti dea cu tifla , sa se uite la tine ca la o mizerie. La un am de la operatia la mana , prin 1991 , era clar ca nu voi mai merge cu carje si evident nici la lucru.Ei bine atunci am avut o cadere psihica , ca ma ducea cu gandul sa ma sinucid , doar ca nu aveam cu ce. Atunci fata de acum era floare la ureche , eram bine , cum am fost in urmatorii 30 de ani . Acum sunt doborat , mana e pe cale sa cedeze , iar eu ce voi ajunge?

Niciun comentariu: