duminică, 21 noiembrie 2021

zile si zile

 Viata se desfasoara intr o monitonie si repetitiv , chiar daca incerc uneori sa fac anumite lucruri in plus . Adevarul e ca nu prea reusesc , ma complac in inactivitate-atat cat as putea face- , evident exceptand activitatile esentiale de zi cu zi pe care nu mi le face nimeni si nici nu as vrea.Intr un fel acum traiesc fara nici un tel , fara nici o perspectiva , trece o zi si vine alta. Evident sunt acele probleme de sanatate care ma fac sa traiesc zilnic in buza pericolului deoarece in situatia mea te poti astepta la orice.Acum am vazut undeva pe internet o clinica ce are tehnologia pentru interventii chirurgicale in curatarea arterelor si cine stie ce le mai face.Sa mergi la ei pentru un control costa undeva la 500 de lei si peste , iar anumite interventii , daca se implica presupun ca costa multe mii de lei. Ce va fi in aceasta situatie cu mana se va vedea in viitor , mai lung sau mai scurt.In rest , stau degeaba la televizor sau pe internet , fac mancare si mananc , beau un cappucino cu patru tigari-le am redus dar inca nu am renuntat la ele , nu s in stare, cineva sa mi sparga capul-, mai am musafiri care ma ajuta cu una cu alta ,.si asa vine seara cand ma bag in pat la televozor si ma uit pana mi se face somn, poate dura ore intregi.Nu mai am datorii la banca , am achitat imprumutul , insa mi am pregatit terenul pentru alt imprumut cand va trebui sa merg la spital, clinica etc. Asta este viata mea astazi in rezumat fara sa invoc suferintele si necazurile.

Niciun comentariu: