marți, 24 ianuarie 2023

astept banii.


 Ma mai gandesc de ce scriu toate astea aici. Nu am nici un fel de asteptare deoarece doar eu citesc asa cum eu scriu.E felul meu de a fi in lume , prin mine insumi evident dar si de a deschide din psihicul meu acea latura a mea pe care nu o cunoaste nimeni. Nu stiu daca e bine spus ,,psihicul meu ,,oricum o fata a mea necunoscuta de nimeni.In orice caz , a scrie despre starile mele de necazurile mele este si ca o evadare in mine insumi deoarece vorbesc ai pentru mine.Un lucru neplacut poate este ca de a lungul timpului decand scriu aici , niciodata nu am avut a exprima o bucurie , viata fiind intre doua extreme la fel de periculoase.Cum timpul imi reduce puterile de la zi la zi , fac tot mai putine activitati intrand in acea stare de inactivitate ce nu este de dorit. Nu prea mai am chef chiar daca zilnic am o gramada de treaba , de fapt motivatia lipseste .Apoi mi e tot mai greu sa fac lucruri ce le am de facut , apoi stresul si dorinta de evadare sunt tot mai pregnante, sa plec in alta parte , in alta localitate ceva mai departe.Pentru asta trebuie bani , ii astept.

Niciun comentariu: