sâmbătă, 14 ianuarie 2023

una alta

 De regula , cu treburile pe care le tot fac zilnic ,aproape nu imi dau seama cand  a trecut ziua. Acum este 15 si   20  si cum se face repede intuneric nu mai este mult si trebuie sa desfac patul pentru culcare.De regula astea sunt doua repere a vietii zilnice , sa fac patul dimineata si sa l desfac seara.Fac destula treaba pe parcursul zilei , in casa sunt destule de facut , toata chestia in ultimul timp este sa fac motivatie. Cred ca acum motivatia si speranta atat cat se poate sunt importante.Mancare fac in limita regimului pe care il urmez si sunt multumit.In rest , Petrea vine la mine in fiecare dimineata , e vorba de Lazar. Imi aduce anumite chestii ce le cumpar , lemne , apa etc. Bineanteles ca mai vine si Fantu care face si alte lucruri .Astazi trebuia sa ma barbieresc dar pana acum inca nu am reusit.De mancare , am facut astazi o tocanita cu cartofi si piept de pui apoi am copt doi artdei si am facut salata cu ceapa si rosii , pe care o voi manca cu doua triunghiuri de branza topita. Asta a fost.

Niciun comentariu: