vineri, 25 august 2023

eu

 Sa zicem ca as avea multe de scris , uneori chiar mi ar placea. Problema este cu cheful pe care il pot avea sau nu.Se intampla destule lucruri despre care ar trebui sa scriu , cel mai important fiind starea mea de sanatate.Evident ca la varsta mea poate fi un subiect de evidenta dar nimic nu se mai poate schimba , sunt pe alunecare , sunt pe lupta din vesnicul razboi care este viata mea. Tot timpul am dus lupte insa razboiul continua. Deasemeni fiindca miscare fac destul de putina apar semne ca ma ingras si trebuie sa vad cum fac in conditiile in care lista cuce mananc este deja foarte redusa. Cred ca costita pe care o mai mananc in cantitati mici se vede. Problema mai poate cuprinde si lipsa unui efort fizic mai intens . Am mai incercat asta dar efortul creste tensiunea arteriala si deci iese din discutie.Oricum o dau nu am motivatie sa scriu de lucruri mai de zi cu zi doarece problema principala este doar sanatatea . Imi vine destul de greu sa ma gandesc la altceva cand eu am o gramada de probleme de sanatate si nu numai.

Niciun comentariu: