duminică, 27 august 2023

valtori

 Multe as vrea sa scriu dar tot nu inteleg de ce parca nu am chef. Ar trebui sa intru in profunzime in viata mea , in felul acesta ar fi o gramada de lucruri de spus.Dar cum spuneam nu am determinarea sa scriu si iar sa scriu cu toate ca stiu ca doar asta va ramane cu numele meu.Cum m as caracteriza  acum este greu de spus deoarece este important din ce parte as privi lucrurile. Din perspectiva varstei nu mai am decat sperante de viata de zi cu zi fara a privi prea mult in fata.Din perspectiva dorintelor mele , am una de multi ani , nu se mai indeplineste. Evorba de bani de la loto pe care as vrea sa i castig pentru a putea pleca de aici.Pana acum desarta si asta.Dar e clar ca cea mai importanta dorinta implica starea de sanatate , aici cum e destinul , in situatia mea influentele pot fi nestiute sau imposibil de accesat. Sunt la mana destinului. Mi ar fi placut sa scriu zi de zi despre lucruri frumoase de lucruri pe care incerc sa le realizez , numai ca realizarile mele se opresc prin casa. . Din multele aspiratii , de a lungul timpului nu am realizat nimic , ramanand cu visurile de zi sau de seara.

Niciun comentariu: