duminică, 17 septembrie 2023

boli..

 Aproape zilnic intervine o situatie de sanatate ce trebuie corectata. De cele mai multe ori situatiile astea mai sensibile apar din cauza produselor pe care le mananc. Este greu  sa aleg ce sa mananc deoarece aproape orice as manca influienteaza ori stomacul ori tensiunea arteriala. Astfel am o mare problema cu ceea ce sa mananc .Astfel variantele sunt foarte putine iar eu repet de regula aceleasi alimente ..E clar ca uneori aproape inconstient mananc ceva care imi face o problema. Intr o zi cu stomacul sau ce o fi astazi cu tensiunea arteriala, trebuind sa mai iau jumate de pastila pentru a reveni la 10 sau 11.Asta pentru ca eu consider si 12 o tensiune marita fapt care ma determina sa o mentin mai mica, cel putin asa cred eu.Altfel spus in fievcare zi sunt eventualitatea de a avea probleme la stomac sau sa am tensiunea putin marita.De fiecare data trebuie sa reactionez cu pastile , evident. De aia spuneam ca viata mea depinde exclusiv de pastile.

Niciun comentariu: