miercuri, 6 septembrie 2023

complicat

 Am intrat in septembrie , s a mai racit afara , toamna se face simtita iar viata are cursul si implicatiile ei fara a putea schimba ceva.Eu ma simt cand mai bine cand cu anumite probleme , este aceeasi lupta pe care o continui cu afectiunile mele precum si cu mine insami.Nu intotdeauna ceea ce faci da si rezultate pe masura asteptarilor de aceea nici o zi nu seamana cu precedenta.Psihic si moral nu stau tocmai bine , ma straduiesc doar ca viata si implicatiile mai ales morale se suprapun cu problemele de ordin fizic si toate creeaza stari care pot fi de orice natura. Eu sunt cu multe probleme de sanatate si nu totdeauna poate lucrurile pe care le fac sunt si cele mai indicate.In alta ordine de idei starile de normalitate in conceptia mea desigur se despart foarte putin aproape nesesizabil de cele cand simt ca ceva nu este in regula .Deci viata mea are acelasi curs intre bune si mai putin bune , stare care persista de foarte multi ani iar acum ca am ajuns la 67 de ani parca trebuie sa acepti ca nu mai este loc de sperante fara fond asa cum m am hranit cu aste toata viata.E complicat si ma intreb multe lucruri dar evit orice raspuns.

Niciun comentariu: