luni, 13 octombrie 2014

Da

O ultima sansa


Aceea zi cand te-am cunoscut
Acolo, unde totul a inceput.

Te astept zi si noapte
Ca sa mai vad odata,
Cum ar putea fii macar
Aceea speranta inca ramasa.

Mereu te vad frumoasa
Exact ca la n-inceput,
Si nu stiu daca merit inca
O ultima ascunsa sansa.

Astazi, este prima mea zi
Din restul vietii mele,
In care caut sa gasesc
O ultima clipa de speranta.

Tot ce imi doresc acum
Vreau sa-mi fii aproape,
Pentru a putea invinge timpul
Care iti da mereu o sansa.

Poate,macar odata voi reusi
Sa-ti dau din suflet o mica parte,
Ca tu sa simnti sau...a incerca
Traind cu mine, intr-o alta viata.

Iubirea traieste printre noi
Atunci cand dragostea renaste,
Sa crezi in acel destin al tau
Cand rostesti cuvantul...SANSA

Totul este despre speranta unei noi sanse, pe care incepi sa o iubesti asa cum altadata o considerai foarte apropiata de tine...





















Niciun comentariu: