luni, 13 octombrie 2014

O sansa.

Uneori ma gandesc daca toata situatia asta complicata in care am ajuns nu este cumva produsul unui destin ce trebuia sa curga astfel si nu cum imi mergea pana acum vreun an jumate.In situatii de astea totul se adapteaza incet fara sa realizezi numic, te aduce in situatia implacabila de a deveni neputincios in fata unor situatii pe care mai ieri le controlai fara probleme. Pot sa dau vina pe orice, sunt realitati dar nici in cele mai negre visuri nu mi-am imaginat ca pot eu ajunge intr-o astfel de situatie. De la sanatos , puternic, cu bani, am ajuns acum bolnav la greu, dator la greu , un specimen demn de mila. Si toate astea de la o femeie pentru care am cheltuit bani la greu ,iar acum constat ce greseala am putut face sa ma nenorocesc pentru o curva care nu te vede daca nu ii convine cat primeste. Dincolo de orice eu am ajutat-o puternic dar e ca si cum ai trece apa prin sita , nimic nu se cunoaste si nu recunoaste. E o situatie demna de nebunie cronica cand constati ca devii cel mai rau iar altii devin peste noapte cei buni cu care vorbeste scarba dracului de mine.Evident ca e destul de proasta sa creada ce ii spune unul si altul, cert e ca ei doar profita de ea si o lasa vorbind singura iar si iar fara sa vada nimic de la ei decat eternele promisiuni. Acum nu stiu daca e prea tarziu pentru sanatatea mea dar m-am desprins de tot si o sa incerc sa vad daca destinul imi mai da o sansa.

Niciun comentariu: