duminică, 5 octombrie 2014

Unde esti doamne?

Sunt atatea luni de cand desi e clar ca sunt bolnav nu am gasit posibilitatea sa merg la spital . Uneori nu imi vine sa cred ca mie mi se intampla toate astea si ca ma aflu efectiv in imposibilitatea asta.Vina pentru orice imi apartine mie exclusiv iar daca nu am gasit ajutor asta e , eu mi-am facut tot cu mana mea.Acum nu stiu daca mai rezist doua saptamani pana sper sa pot merge, sa nu ajung sa ma ia cu ambulata la urgente. Am asa o stare dincolo de simptome --ma doare in spate, am ameteli, frisoane , noaptea mai transpir. ameteli. o stare proasta , sunt slabit asa fara putere--parca sunt pe alta lume, mi se pare ca totul e impotriva mea , parca nici nu mai am nici un fel dorinta de a face una alta asa cum am facut pana acum, ma mentin oarecum la limita minima dar niciodata nu a fost la mine mai multa dezordine , nevaruit , un aspect deloc placut deoarece aman curatenia luna dupa luna din vara deoarece nu am avut bani. Si unde mai pui ca se face frig , si lemne am putine iar astazi m-am simtit foarte prost -cred ca fac iar si gripa dincolo de vechea afectiune--