vineri, 7 noiembrie 2014

10-nimic

Chiar daca programasem eu sa fac unele lucruri, nu prea m-am omorat , de fapt doar am gatit ceva si in rest nimic. Nici macar nu am facut putin curat, o sa recuperez maine daca o sa am chef si  sa pot evident.In rest sunt prins oarecum intre probleme. Mai intai luna asta nu ies cu banii cum trebuie, o sa-mi ramana iar ceva neplatit deoarece am din nou un cont destul de mare din care ca de obicei foarte putin e pentru mine. Oricum este clar si pentru mine ca a scapa din asta ca si cum te-ai lasa de fumat, este greu dar trebuie sa reusesc.Nu pierd nici o ocazie sa ma admonestez de unul singur realizand ce prostie monumentala am putut face timp de vreo doi ani.Sa te redresezi din situatia incare esti pe gard , presupune si timp si ceva hotarare mai mare-care vine-.



Niciun comentariu: