luni, 3 noiembrie 2014

7-greu de ucis-

E greu sau foarte greu sa scapi dintr-o gaura neagra. Odata intrat te zbati sa iesi dar ca intr-o mlastina te afunzi mai tare.Eu fac eforturi dar bat pasul pe loc deoarece nu ma desprind-inca-.Cat o mai fi de trait in situatia asta degradanta nu stiu doar ca timpul fizic parca nu ma ajuta. Fac si pasi inainte dar si inapoi , astfel ca la numaratoare sunt tot pe gard.As spune ca e o forma de dependenta idioata greu de ucis in interiorul meu.In ultimul an si jumatate am trecut prin multe situatii jenante pentru pretentiile mele,s-a dus dracului toata aura mea de boier ajungand sa am datorii pe care le platesc mai greu.Astazi deasemeni a trecut fara sa fac mare lucru , cu toate ca imi programasem cate ceva. Fizic inca nu stiu cum ma simt, am unele simptome vachi dar si altele noi insa inafara de dureri prin mana dreapta ce au drept cauza faptul ca nu am mai luat anticoagulante de cateva luni din cauza ca am luat alte pastile ce nu se potriveau cu anticoagulante, nimic.

Niciun comentariu: