joi, 13 noiembrie 2014

15-16-cred ca imi vreau linistea inapoi.

Ieri ca de obicei am recidivat si nu m-am putut abtine--cred ca am o boala--Asta a facut ca era sa ajung iar de unde am plecat doar ca astazi am mai fost salvat inca o data. Ce e javra javra ramane si trebuie tratata asa cum ii place. Atat de mult ma lupt sa ies din gunoiul asta si inca nu vad ca de fapt cum e cu gunoiul. Am curajul ca de acum nu imi mai pierd controlul si o sa continui asa cum mi-am propus.Ma bucur totusi deoarece chiar aveam o problema , riscam sa o iau de la capat.Acum asta e problema de moment a vietii mele, trebuie sa scap de dracu pentru ca dincolo de orice chiar nu ma mai recunosc.Trebuie sa-mi reiau macar cat de cat viata mea, trebuie sa nu mai cobor mai mult deoarece  risc sa ajung de rasul lumii.--si pentru cine? imi vine sa vomit.De ceva timp nu fac mare lucru , cu toate ca sunt impresurat de mizerie si trebuie sa mai fac curatenie dar deocamdata pur si simplu nu am nici un fel de chef. Cum spuneam nu ma mai recunosc. Ce poate ajunge un om atunci cand nu judeca cu ce parte a corpului trebuie . Se uita , vede ca se prabuseste si parca dracii din interior il trag inainte. Mai greu dar scap eu.


Niciun comentariu: