sâmbătă, 7 ianuarie 2017

ger afara si in viata

Dimineata am facut focul dar desi arde de trei ore in casa nu e cine stie ce caldura.Temperatura este undeva la minus 15 grade , la valoarea asta trebuie foc nu gluma.Doar ca acum nu am prea multe lemne, asta pana in data de 22 , 23 cand voi putea cumpara lemne. Am crezut din nou in promisiunea cui nu trebuia si mi a tras clapa , probabil cu intentie.Sa fie sanatoasa, de acum nu o mai bag eu in seama.Nu mai trebuie sa astept nimic de la nimeni deoarece aproape intotdeauna se termina cu o dezamagire, uneori chiar pacaleala.Luna asta de inceput de an este ultima cand banii sunt la limita. Termin cu banca si voi putea sa mai vad si de mine. Mai am cateva luni pentru Dorel, rata acum este mica insa, in jurul la 100 de lei.Nu contenesc sa spun cat de idiot am putut fi sa semnez eu garantii pentru asta.Chestia e ca ambele rate la banca le platesc de doi ani dar eu nu am beneficiat aproape cu nimic din banii astia. Practic, doi ani de zile am aruncat jumatate din banii mei, urmand sa traiesc cu ce mai ramanea.Niciodata nu o sa inteleg cum s a putut intampla sa intru cand nici nu ma asteptam in telenovela asta de rahat care mi a placut dar m a ars.Nu imi place deloc cum ma prezint acum- un milog-o sa am de lucru deoarece imaginea mea in anumite zone are de suferit iar eu nu mai vreau.Am fost un boier si in doi ani m am dus de a  berbeleacul incat ma bucuram cand primeam cate ceva de la unii vecini.Am si uitat cum e sa traiesti linistit fara stres, fara gandul ca trebuie sa platesc una sau alta, fara sa trebuiasca sa te dai peste cap ca nu ai bani.Tot in ultimii astia doi trei ani intotdeauna am fost la limita si cu lemnele. Nu atat ca le terminam ci mai curand pentru faptul ca era dificil sa cumpar altele-asa cum e si acum, astazi e in sapte iar eu nu pot cumpara lemne pana pe 21 sau 22.Evident ca vine intrebarea cum o voi scoate la capat, ei bine inca nu stiu.Bineinteles ca si frigul asta puternic s a programat taman pe cand termin eu lemnele, de ce? de draci!Si tara asta s a spulberat prin jaful golanilor are au avut puterea pana acum.Nu credeam ca se poate ajunge in asemenea situatii cand orice logica,orice bun simt fara a mai spune orice lege sa fie ignorate in asemenea hal de o anumita categorie, ajutata fiind de pliticieni, ei insisi fiind in tabara jefuitorilor. Oamenii nu merita sa traiasca pe Pamant.Cred ca planeta asta ar fi fost o gradina a universului daca nu apareau oamenii.Omul a venit cu cea mai distructiva insusire,Lacomia.Ce bine ar fi daca pe planeta asta chiar ar fi oameni cu insusiri deodebite-cum fara gluma am crezut ca sunt eu, ca am un scop prin prezenta mea pe lumea asta-care ar fi temperat manifestarile astea acaparatoare eliminandu i la propriu pe toti.







Niciun comentariu: