luni, 9 ianuarie 2017

tot minus 15 grade

Un frig de crapa pietrele, fac foc dar greu se incalzeste iar lemnele se termina. Iarna ca asta nu imi aduc aminte sa fi trecut,asa frif nu am mai inregistrat cel putin din cat imi dau eu seama gandindu ma la iernile anterioare.Daca ies pana afara aproape instantaneu imi inghiata mainile si parca te taie de orice putere.Cum s a putut intampla sa fie iarna asta aprasnica tocmai acum cand nu am eu lemne nu mai inteleg.Intotdeauna am lemne la greu , acum urma sa iau altele dupa douazeci si intr un ritm de iarna normal m as fi descurcat dar cu frigul asta a trebuit sa fac foc cel putin triplu fata de normalul din iernile anterioare.Eu rezist la orice dar la frig chiar am o problema , ma daram fizic si psihic .Parca sunt intr un film de la polul nord cand din toate partile vine doar zapada si frig.Multe lectii am luat fara sa vreau in ultimul timp, sper sa si trag invatamintele necesare.In alta ordine de idei motanul parca se revigoreaza putin dar nu mananca, face iar mofturi si de acum nu ii mai caut in coarne, sa manance ce ii dau altfel e problema lui.Mai tarziu dupa ce ma configurez putin o sa fac si treburile.

Niciun comentariu: