vineri, 27 ianuarie 2017

paradox

Timpul continua sa fie foarte friguros, trebuie foc la greu si in general e neplacut . In alta ordine de idei, viata merge pe drumul ales , nu te poti abate, este clar ca fiecare are fasia obligatorie pe care trebuie sa mearga.Eu nu prea stiu daca sunt pe punctul sa schimb lucrurile care se impuneau de ceva timp sa fie schimbate sau las asa la voia intamplarii sa vad ce o mai fi.Deocamdata sunt tot la limita , o sa mai dureze ceva timp, este greu sa te smulgi din groapa in care ai intrat si ti a placut atata timp.In momentul de fata, desfasurarea vietii mele este ca un carusel din care nu nimeresc viteza potrivita pentru a iesi , mai mult cand simt ca sunt aproape iesit cresc din nou viteza fiindu mi parca frica  nu ies. Nu ma inteleg nici eu, e un paradox dar asta sunt eu acum, mi am pierdut armura si tenacitatea de altadata constient fiind ca trebuie sa schimb cateva lucruri esentiale.Voi vedea.

Niciun comentariu: