sâmbătă, 7 octombrie 2017

intrebari sau nimic la 61 de ani , astazi..

Nu realizez cand a trecut tot acest timp , cum a ajuns viata mea aici si cum de am reusit performanta sa nu realizez nimic in viata.Am invatat carte la greu ,am crezut ca o sa mi foloseasca dar acum nu mi foloseste dacat pentru faptul ca fac lectii pentru copii, mai exact ajut unii copii la teme.In alta ordine de idei, timpul a trecut cam aiurea , doar ca fiecare trebuie sa luam ce a fost bun-cu greseli sau nu- sa apreciem ce am avut , poate sa regretam ce nu am putut avea, insa toate sunt hranite de speranta de care nu ne putem debarasa.Retrospectiv, evident ca am contabilizat o gramada de esecuri, nu pot spune ca am vreo realizare dincolo de faptul ca am putut in mare parte sa traiesc cum am vrut eu in limitele posibile.Astazi incerc sa ma comport conform zilei, am tot ce vreau , sper la mai mult din punc de vedere al sanatatii, nici nu imi doresc altceva.Sanatate.





Niciun comentariu: