joi, 5 octombrie 2017

Toamna intrebarilor.1

Veni deci toamna, aducand mirosul specific si incheind ciclul muncilor agricole . Se schimba si culorile, totul este mai mohorat si mai cu intrebari privind viitorul.Viata este putin dereglata, nu reusesc sa intru in normalitate mai ales ca nu pot sa las totul balta , cand cineva se bazeaza oarecum pe tine , trebuie sa caut un moment mai prielnic pentru final. Acum are numai necazuri, e vai de steaua ei in conditiile in care baiatul -este foarte bolnav , nu gasesti nici un fel de ajutor iar spitalele din tara asta nenorocita au numai doctori care de regula nu prea ii intereseaza pacientii- fie ei si copii- fie ca fac ceva fie ca nu in orice spital trebuie sa dai bani la doctori , ei uita ca au salariu .Pare mai greu decat imi imaginam eu, deoarece a o lasa singura chiar acum nu e tocmai pe felul meu de a fi.Adevarul ca una peste alta,  nu a fost cea mai buna afacere pe care am facut o , doar ca psihologic m am schimbat oarecum devenind ceva precum tigarile , un fel de dependenta pe are am incercat mai de multe ori sa o dau deoparte insa nu am putut sau poate nu am vrut in inconstientul meu sa vreau.Asta e o parte a existentei mele, celelalta parti sunt deasemeni pline cu continutul de probleme adecvat.Am terminat banca pe care o plateam lui Dorel , mai am un an  imprumutul meu 350 pe luna.Bancile astea sunt mama dracilor, te prind si apoi platesti de iti sar ochii.Nu as putea sa mi caracterizez viata ultimilor sapte ani deoarece ar fi un amestec din care nu intelegi nimic clar, asta si pentru ca am vreo doi ani de cand incerc sa termin relatia asta care dincolo de faptul ca mi a placut mi a schimbat cumva viata , mi a adus timpul trecut la prezent si deasemeni am putut inchide cercul experientelor de viata, trecusem prin toate insa nu si prin experienta asta , care devine tot mai indelungata.Una peste alta, au trecut anii . Cand realizez cifra de saizeci , parca as fi de pe alta lume intrebandu ma cum a trecut atata timp fara ca eu sa realizez ceva demn de luat in seama.Din punctul asta de vedere sunt mai mult decat dezamagit deoarece ambitiile mele nu au prins nici cel mai mic contur totul ramanand din motive evidente doar niste vise cu care te mai amagesti.








Niciun comentariu: