luni, 30 octombrie 2017

Nu mai sunt idiot.

Tot imi propun sa fac una sau alta pentru a incerca macar sa ies la liman dar se vede treaba ca nu reusesc.Asa am devenit in timp de cand sunt bagat in gaura din care parca nu mai pot iesi.Nu stiu cum de am devenit atat de dependent de o serie de lucruri care intr un fel imi dicteaza viata fara ca eu sa pot face mare lucru.Dar , cred ca in sfarsit de acum nu mai am nici o dependenta tampita, am iesit din incertitudine si pot face lucrurile altfel.Este adevarat, am fost un mare tampit sa ma pun in asemenea situatii pentru ceva ce pot obtine si altfel.Nu trebuie sa acorzi credit unei persoane care nu merita. In lumina acestei increderi acordate, am iesit prost deoarece naravul unora nu il poti schimba oricat te ai stradui. Am avut o experienta, a fost si placuta uneori , dar increderea nu mai exista. Sper sa ma pot redresa si sa nu mai imi amintesc de un fapt care ma situiaza drept idiot. Salutare.






Niciun comentariu: