marți, 4 septembrie 2018

bani

Parca nu imi vine sa cred ca am ajuns in situatia asta care ma poate nenoroci. Este foarte clar ca trebuia sa fi mers la un spital insa iar m am lasat influentat de \ doctorul de familie\ care a indrugat verzi si uscate din care spunea el nu trebuie sa merg la spital. In consecinta, am cumparat niste tratamente care nu au nici un efect, am facut curatenie si cu una cu alta am terminat banii. De acum trebuie sa i dau inapoi fara sa fi facut nimic din ceea ce mi propusesem initial, de ceea ce era chiar o mare urgenta. Sa dea dracu si in doctorul asta Costas , era cumva nepasator in privinta subiectului , neantelegand cand ii spuneam ca lucrurile sunt complicate.In fiecare zi apar noi simptome, se apropie situatia de cea de dinainte de operatie. Acum problema este mai complicata deoarece nu mai poate fi vorba de o interventie precum acum 28 de ani.Boala s a invechit , artera este plina de depuneri intarite , sangela cred ca abia daca mai are un firicel pe unde sa treaca, de asta si simptomele de la mana.Am incercat si cu medicamente si cu usturoi din care mananc o gramada zilnic, ardei iuti si acum seminte de in. Insa totul este degeaba, boala merge implacabil inainte iar eu nu stiu ce sa fac. Da Doamne un semn bun si pentru mine! Sub forma unor bani! Sau sa faca dracii ceva!

Niciun comentariu: